
DEN Focusmodel: startpunt voor integraal denken
Digitaal transformeren is geen makkelijke opgave. Daarom ontwikkelden wij een praktisch hulpmiddel om mee van start te gaan: het DEN Focusmodel. Dit model is een van de basismodellen van onze visie op de digitale transformatie en komt in vrijwel alle programma’s van de DEN Academie terug.
Krijg inzicht in jouw digitale activiteiten
Digitale transformatie is wat anders dan het ontwikkelen van een nieuwe site of het streamen van een voorstelling. Het is een fundamentele keuze om in alles wat je doet na te gaan of en hoe je digitaal kan werken. Je integreert daarmee digitale technologie in zowel je beleid als je activiteiten. Deze integrale werkwijze is belangrijk omdat het cruciaal is voor een succesvolle transformatie.
Digitale stappen zetten vraagt om een slimme strategie die de hele organisatie omvat. Vanuit deze digitale strategie formuleer je projecten. Het DEN Focusmodel is een hulpmiddel om de samenhang binnen je project te checken en te vergroten. Met de uitkomsten kan je meer samenhang creëren en toekomstige ideeën beter vormgeven.
Wat is het DEN Focusmodel?

